Бібліотека

Наукові здобутки факультету економіки і права

У вересні 2015 р. вийшла друком колективна монографія "A NEW ROLE OF MARKETING AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN BUSINESS AND SOCIETY: LOCAL AND GLOBAL ASPECTS" (NRMCTBS 2015) у видавництві Publishing House Science and Innovation Center, Ltd. (St. Louis, Missouri, USA). Співредактором монографії є доц. Романенко Ольга Олександрівна – кандидат економічних наук, декан факультету економіки і права Київського національного лінгвістичного університету. Авторами статей, що увійшли до монографії, є науково-педагогічні працівники кафедри менеджменту і маркетингу Університету.

Колективна монографія також містить наукові статті провідних учених України та Східної Європи, які працюють у галузі маркетингу, комунікацій, інноваційного розвитку, державно-приватного партнерства, туризму та корпоративної соціальної відповідальності. Видання буде корисним для дослідників, викладачів, практиків і студентів, а також для усіх тих, хто цікавиться науковими проблемами з маркетингу і комунікацій, а також їх роллю у сучасному світі.

Ця праця видана на основі ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0) і доступна для всіх бажаючих за посиланням нижче:
https://archive.org/stream/ANEWROLEOFMARKETINGANDCOMMUNICATIONTECHNOLOGIESINBUSINESS
ANDSOCIETYLOCALANDGLOBALASPECTS.2015/A%20NEW%20ROLE%20OF%20MARKETING%20AND%
20COMMUNICATION%20TECHNOLOGIES%20IN%20BUSINESS%20AND%20SOCIETY_LOCAL%20AND%
20GLOBAL%20ASPECTS.%202015#page/n1/mode/2up


Режим доступу до повного тексту монографії:
https://onedrive.live.com/redir?resid=68696B3E65309B90!9008&authkey=!ACqhkMjioLB3LPA&ithint=file%2cpdf

Київський національний
лінгвістичний університет

тел.: +38 (044) 287-33-72 (приймальна ректора)
тел.: +38 (044) 529-82-86 (приймальна комісія)
факс: +38 (044) 287-67-88
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

03150, Україна
м. Київ-150,
вул. Велика Васильківська, 73

Зберегти

Зберегти