У жовтні та листопаді 2014 р. у межах проекту Темпус 544161-TEMPUS-1-2013-1-UK-TEMPUS-JPGR Developing the Teaching of European Languages: Modernising Language Teaching through the Development of Blended Masters Programmes ("Вдосконалення викладання європейських мов на основі впровадження онлайн-технологій у підготовку вчителів") викладачі Київського національного лінгвістичного університету проходили другий етап стажування в університетах Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії, Французької Республіки та Федеративної Республіки Німеччини.
СПОЛУЧЕНЕ КОРОЛІВСТВО ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ ТА ПІВНІЧНОЇ ІРЛАНДІЇ
Згідно з планом програми Tempus 544161-TEMPUS-1-2013-1-UK-TEMPUS-JPCR Developing the Teaching of European Languages: Modernising Language Teaching through the Development of Blended Masters Programmes ("Вдосконалення викладання європейських мов на основі впровадження онлайн-технологій у підготовку вчителів") з 19 жовтня 2014 р. по 02 листопада 2014 р. проф. Валігура О. Р. та ст. викл. Кучерина О. В. проходили другий етап стажування в університеті Астон (Велика Британія).
Мета стажування – вдосконалення теоретико-методологічної бази та набуття практичних навичок, необхідних для створення магістерських програм нового покоління з використанням онлайн технологій для підготовки майбутніх учителів іноземної мови у режимі дистанційного навчання.
Координатор Проекту в університеті Астон професор С’ю Гартон забезпечила членів Проекту з України, Російської Федерації та Республіки Узбекистан програмою роботи, яка охоплювала відвідування лекцій, семінарів, практичних занять та їх обговорення, участь у методологічних семінарах тощо.
За результатами стажування було складено перелік модулів магістерської програми, визначені форми запровадження веб-платформи для підготовки магістрів-майбутніх учителів іноземних мов у кожному ВНЗ-партнері, що сприятиме підвищенню якості магістерських програм та форм їх впровадження в Київському національному лінгвістичному університеті.
ФРАНЦУЗЬКА РЕСПУБЛІКА
Згідно з планом програми Tempus 544161-TEMPUS-1-2013-1-UK-TEMPUS-JPCR Developing the Teaching of European Languages: Modernising Language Teaching through the Development of Blended Masters Programmes ("Вдосконалення викладання європейських мов на основі впровадження онлайн-технологій у підготовку вчителів") проф. Сєрякова І. І. пройшла стажування (другий етап) в університеті Кан Нижня Нормандія (Французька Республіка) з 19 жовтня 2014 р. по 02 листопада 2014 р.
Програма стажування охоплювала лекції, семінари, практичні лабораторні заняття у мультимедійних аудиторіях на базі платформи Moodle, відвідування занять та їх обговорення, консультативні зустрічі з магістрантами тощо.
За період стажування було відвідано центр Crisco, який займається питаннями підготовки фахівців з іноземної мови, педагогічний інститут, загальноосвітню школу та гумінатарну гімназію з інтенсивного вивчення англійської мови м. Кан, бібліотеки Педагогічного інституту, центру Crisco та Carre International.
За результатами стажування було складено перелік модулів магістерської програми, визначені форми запровадження веб-платформи для підготовки магістрів-майбутніх учителів іноземних мов у кожному ВНЗ-партнері, що сприятиме підвищенню якості магістерських програм та форм їх впровадження в Київському національному лінгвістичному університеті.
ФЕДЕРАТИВНА РЕСПУБЛІКА НІМЕЧЧИНА
Третя робоча група країн-учасниць проекту Темпус 544161-TEMPUS-1-2013-1-UK-TEMPUS-JPGR Developing the Teaching of European Languages: Modernising Language Teaching through the Development of Blended Masters Programmes ("Вдосконалення викладання європейських мов на основі впровадження онлайн-технологій для підготовки вчителів") Україна, Республіка Узбекистан та Російська Федерація здійснювала стажування в Педагогічному університеті Фрайбурга (м. Фрайбург, Федеративна Республіка Німеччина), до складу якої увійшла доц. Жданова Н. С. Координатор Проекту від Федеративної Республіки Німеччини проф. Маттіас Хутс очолив робочі зустрічі, в межах яких здійснювався обмін досвідом та аналіз сучасного стану викладання іноземних мов та навчання майбутніх вчителів іноземних мов у країнах-учасницях Проекту.
Наступний пункт стажування – вивчення досвіду навчання майбутніх викладачів іноземної (англійської) мови з використанням комбінованого навчання, а саме програми E-Lingo на основі платформи ILIAS. У ході обговорення програми автор Вів’єн Мелор-Швартце представила структуру та окреслила можливі проблемні питання.
У ході стажування відбулася зустріч з проректором Педагогічного університету Фрайбурга (м. Фрайбург, Федеративна Республіка Німеччина) проф. Гансом-Вернером Хунеке, де обговорювався сучасний стан німецької мови у світі.
Програма стажування передбачала також відвідання лекцій та семінарів університету, а також занять студентів, які здійснювали педагогічну практику у школах.
Результатом заключної зустрічі з проф. Сью Гартон, керівником програм післявузівської освіти факультету мов і соціальних наук в університеті Астон та загальним координатором проекту Темпус стало обговорення та ухвалення робочого проекту навчальних модулів магістерської програми для майбутніх вчителів іноземних мов. Участь у цьому проекті Київського національного лінгвістичного університету є перспективною, оскільки кінцевою метою є створення банку навчальних модулів з педагогіки, психології, методики та інформативно-комунікативних технологій у викладанні іноземних мов, що підвищить якість магістерських програм КНЛУ.
тел.: +38 (044) 287-33-72 (приймальна ректора)
тел.: +38 (044) 529-82-86 (приймальна комісія)
факс: +38 (044) 287-67-88
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
03150, Україна
м. Київ-150,
вул. Велика Васильківська, 73