Новини та події

Студенти факультету перекладознавства спеціальності 242 Туризм освітньої програми Туристичне обслуговування доєдналися до вебінару «Як і для чого створюють туристичні бренди українські міста»

22 квітня 2021 р. у рамках навчальної практики «Вступ до фаху» студенти І курсу факультету перекладознавства спеціальності 242 Туризм освітньої програми Туристичне обслуговування під керівництвом доцента кафедри психології, педагогіки і туризму к. геогр. н. Кучерявої Г. О. доєдналися до вебінару «Як і для чого створюють туристичні бренди українські міста». Захід був проведений за ініціативи Асоціації індустрії гостинності України. Спікер вебінару – Дмитро Буланов, співавтор айдентик туристичного бренду України, автор проєктів туристичних брендів Запоріжжя, Генічеська, Кам'янка-Бузького, Скадовського району, Черкащини, Приазов'я.

Під час вебінару студенти дізналися, для чого потрібен брендинг території, як створюється айдентика території і як вона працює у якості інструменту просування туристичних брендів. Також студенти ознайомилися з прикладами реалізованих кейсів українських міст і областей.

Отримана інформація є надзвичайно корисною для формування загальних та професійних компетентностей майбутніх фахівців у сфері туризму.

Фотогалерея новини...

 

Київський національний
лінгвістичний університет

тел.: +38 (044) 287-33-72 (приймальна ректора)
тел.: +38 (044) 529-82-86 (приймальна комісія)
факс: +38 (044) 287-67-88
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

03150, Україна
м. Київ-150,
вул. Велика Васильківська, 73

Зберегти

Зберегти