У жовтні та листопаді 2014 р. у межах проекту Темпус 544161-TEMPUS-1-2013-1-UK-TEMPUS-JPGR Developing the Teaching of European Languages: Modernising Language Teaching through the Development of Blended Masters Programmes ("Вдосконалення викладання європейських мов на основі впровадження онлайн-технологій у підготовку вчителів") викладачі Київського національного лінгвістичного університету проходили другий етап стажування в університетах Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії, Французької Республіки та Федеративної Республіки Німеччини.
СПОЛУЧЕНЕ КОРОЛІВСТВО ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ ТА ПІВНІЧНОЇ ІРЛАНДІЇ
Згідно з планом програми Tempus 544161-TEMPUS-1-2013-1-UK-TEMPUS-JPCR Developing the Teaching of European Languages: Modernising Language Teaching through the Development of Blended Masters Programmes ("Вдосконалення викладання європейських мов на основі впровадження онлайн-технологій у підготовку вчителів") з 19 жовтня 2014 р. по 02 листопада 2014 р. проф. Валігура О. Р. та ст. викл. Кучерина О. В. проходили другий етап стажування в університеті Астон (Велика Британія).
Мета стажування – вдосконалення теоретико-методологічної бази та набуття практичних навичок, необхідних для створення магістерських програм нового покоління з використанням онлайн технологій для підготовки майбутніх учителів іноземної мови у режимі дистанційного навчання.
Координатор Проекту в університеті Астон професор С’ю Гартон забезпечила членів Проекту з України, Російської Федерації та Республіки Узбекистан програмою роботи, яка охоплювала відвідування лекцій, семінарів, практичних занять та їх обговорення, участь у методологічних семінарах тощо.
За результатами стажування було складено перелік модулів магістерської програми, визначені форми запровадження веб-платформи для підготовки магістрів-майбутніх учителів іноземних мов у кожному ВНЗ-партнері, що сприятиме підвищенню якості магістерських програм та форм їх впровадження в Київському національному лінгвістичному університеті.
ФРАНЦУЗЬКА РЕСПУБЛІКА
Згідно з планом програми Tempus 544161-TEMPUS-1-2013-1-UK-TEMPUS-JPCR Developing the Teaching of European Languages: Modernising Language Teaching through the Development of Blended Masters Programmes ("Вдосконалення викладання європейських мов на основі впровадження онлайн-технологій у підготовку вчителів") проф. Сєрякова І. І. пройшла стажування (другий етап) в університеті Кан Нижня Нормандія (Французька Республіка) з 19 жовтня 2014 р. по 02 листопада 2014 р.
Програма стажування охоплювала лекції, семінари, практичні лабораторні заняття у мультимедійних аудиторіях на базі платформи Moodle, відвідування занять та їх обговорення, консультативні зустрічі з магістрантами тощо.
За період стажування було відвідано центр Crisco, який займається питаннями підготовки фахівців з іноземної мови, педагогічний інститут, загальноосвітню школу та гумінатарну гімназію з інтенсивного вивчення англійської мови м. Кан, бібліотеки Педагогічного інституту, центру Crisco та Carre International.
За результатами стажування було складено перелік модулів магістерської програми, визначені форми запровадження веб-платформи для підготовки магістрів-майбутніх учителів іноземних мов у кожному ВНЗ-партнері, що сприятиме підвищенню якості магістерських програм та форм їх впровадження в Київському національному лінгвістичному університеті.
ФЕДЕРАТИВНА РЕСПУБЛІКА НІМЕЧЧИНА
Третя робоча група країн-учасниць проекту Темпус 544161-TEMPUS-1-2013-1-UK-TEMPUS-JPGR Developing the Teaching of European Languages: Modernising Language Teaching through the Development of Blended Masters Programmes ("Вдосконалення викладання європейських мов на основі впровадження онлайн-технологій для підготовки вчителів") Україна, Республіка Узбекистан та Російська Федерація здійснювала стажування в Педагогічному університеті Фрайбурга (м. Фрайбург, Федеративна Республіка Німеччина), до складу якої увійшла доц. Жданова Н. С. Координатор Проекту від Федеративної Республіки Німеччини проф. Маттіас Хутс очолив робочі зустрічі, в межах яких здійснювався обмін досвідом та аналіз сучасного стану викладання іноземних мов та навчання майбутніх вчителів іноземних мов у країнах-учасницях Проекту.
Наступний пункт стажування – вивчення досвіду навчання майбутніх викладачів іноземної (англійської) мови з використанням комбінованого навчання, а саме програми E-Lingo на основі платформи ILIAS. У ході обговорення програми автор Вів’єн Мелор-Швартце представила структуру та окреслила можливі проблемні питання.
У ході стажування відбулася зустріч з проректором Педагогічного університету Фрайбурга (м. Фрайбург, Федеративна Республіка Німеччина) проф. Гансом-Вернером Хунеке, де обговорювався сучасний стан німецької мови у світі.
Програма стажування передбачала також відвідання лекцій та семінарів університету, а також занять студентів, які здійснювали педагогічну практику у школах.
Результатом заключної зустрічі з проф. Сью Гартон, керівником програм післявузівської освіти факультету мов і соціальних наук в університеті Астон та загальним координатором проекту Темпус стало обговорення та ухвалення робочого проекту навчальних модулів магістерської програми для майбутніх вчителів іноземних мов. Участь у цьому проекті Київського національного лінгвістичного університету є перспективною, оскільки кінцевою метою є створення банку навчальних модулів з педагогіки, психології, методики та інформативно-комунікативних технологій у викладанні іноземних мов, що підвищить якість магістерських програм КНЛУ.
До уваги здобувачів вищої освіти факультету сходознавства! Співбесіда...
До уваги здобувачів вищої освіти факультету сходознавства! Оголошується конкурс...
До увагиздобувачів вищої освіти факультету слов’янської філології! ...
До увагиздобувачів вищої освіти факультету германської філології...
До уваги здобувачів вищої освіти факультету германської...
тел.: +38 (044) 287-33-72 (приймальна ректора)
тел.: +38 (044) 529-82-86 (приймальна комісія)
факс: +38 (044) 287-67-88
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
03150, Україна
м. Київ-150,
вул. Велика Васильківська, 73